Rss Feed
  1. Asistovaná reprodukce

    pondělí 9. listopadu 2015

    Jelikož jsem úspěšně obhájila bakalářskou práci na téma "asistovaná reprodukce" a protože jsem prakticky hospodář z povolání, bylo naprosto jasný kdo se postará o vznik nových životů když nám přišla líheň na kuřata..
       Můj brácha už taky tuší, že děti resp. kuřata nenosí čáp, byl mojí pravou rukou… 
            "Hele má to být na 36 stupňů". 
            "To je málo podle mě, dala bych 39 stupňů".
     Jak jsem řekla tak jsem udělala.. Vajíčka jsme potom měsíc dvakrát denně na minutu přesně otáčeli, takže žádný party a vysedávání v baru až do poledne následujícího dne... Mít na svědomí vznik nových životů se nedá brát na lehkou váhu, čekala mě prakticky role matky... To, že bude Bertík táta na nic jsem tušila když si přímo u líhně smažil vajíčka, moc otcovskýho citu chudák nepobral.. 
       Vajec bylo 50, jakožto experti přes asistovanou reprodukci jsme si nepřipouštěli menší než 90% úspěšnost.... V den líhnutí bych přísahala, že mi praskla voda a měla jsem stahy každé dvě minuty, tak nervózní jsem byla... Kuřata už se měla začít před dvěma hodinama líhnout, čekala jsem, nudila se a měla konečně čas na prostudování příručky "Líhneme kuřata". 

          Kapitola I. - V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEZVYŠUJTE TEPLOTU V LÍHNI NAD 36 STUPŇŮ, vysoká teplota vede k fyzickým anomáliím kuřat... Dobrý, to mi jako vysvětlení proč se první tři kuřata vylíhla se dvěma hlavama stačilo. S odstupem času si musím připustit, že písnička "Gynekolog amatér" právě hrající v rádiu byla až úsměvně trefná... No, u třech vylíhnutých kuřat to bohužel skončilo, po čekání do 10 do večera říkám bráchovi: "Odpoj je z přístroje, tohle jsme prohráli", a se zklamáním pozoruji Bertíka vytahujícího líheň ze zásuvky… 
         Ještě ten den jsem zbytek vajíček vyhodila do popelnice, procentuální úspěšnost sice mizerná, ale teoreticky mám 6 kuřat.... Když jsem chodila kolem popelnice zdálo se mi, že v ní něco pípá.. Ale nikomu jsem nic neřikala, i bez toho si vsichni myslí že jsem divná a vysvětlovat někomu, že mě asi pronásledujou nevylíhnutý kuřata neni úplně věc, kterou by se člověk chlubil. 
      To, že se v popelnici vylíhlo 17 kuřátek zjistila až Danielka, ani nevim jestli mám větší radost z toho, že má každé správný počet hlav - jednu, nebo z toho, že možná nejsem psychiky nemocná …



  2. 0 komentářů:

    Okomentovat